BULK aanmeldingen

    Vlot en efficiënt: meerdere toestellen tegelijk aanmelden voor niet-dringende herstellingen via M4S

    Met deze bulkaanmelding verlicht je jouw werk als ICT-verantwoordelijke aanzienlijk. Geen apart ticket per toestel, maar één gestroomlijnd proces. Ideaal voor grotere aantallen toestellen met niet-dringende problemen (bv. schade opgemerkt bij inlevermomenten, tijdens vakantieperiodes of einde schooljaar).

    Een duidelijke instructievideo helpt je stap voor stap doorheen het proces.

    BULK visual website

    Waarom bulk aanmeldingen?

    Icoon_ Gebruiksklaar bij levering

    Tijdsbesparing
    Meld tientallen toestellen aan in één vlotte sessie

    Icoon_ Gebruiksklaar bij levering

    Overzichtelijk
    Eén retour- en ophaalmoment voor alle toestellen

    Icoon_ Gebruiksklaar bij levering

    Efficiëntie
    Minder opvolgwerk, duidelijke facturatie

    Icoon_ Gebruiksklaar bij levering

    Ideaal voor zomerplanning
    Herstellingen voor volgend schooljaar zijn tijdig terug

    Zo werkt het:

    Meerdere laptops icoon

    STAP 1: start een bulkaanmelding in M4S

    Ga naar het tabblad ‘Incidenten
    • Klik rechtsboven op ‘In bulk aanmelden
    • Enkel voor niet-dringende herstellingen (toestellen functioneren deels of zijn cosmetisch beschadigd)
    Ophaal en retour icoon

    STAP 2: plan ophaal- en retourmomenten

    • Kies een ophaaldatum en een retourdatum
    • Laat voldoende tijd tussen beide momenten (enkele weken)
    Tip: plan de retour tegen het einde van de zomer. Zo zijn alle toestellen hersteld vóór de start van het nieuwe schooljaar.
    Ophaallocatie icoon

    STAP 3: duid de ophaallocatie aan

    • Selecteer de schoollocatie
    • Geef aan wie de contactpersoon is op die dag

    Dit zorgt voor een vlotte ophaling zonder verwarring.

    Facturatiegegevens icoon

    STAP 4: Vul facturatiegegevens in

    • Selecteer de facturatiegegevens van de school
    • Voeg eventueel een referentie of bestelnummer toe
    Let op: bij bulkaanmeldingen is enkel facturatie aan de school mogelijk
    Toestellen icoon

    STAP 5: voeg toestellen en defecten toe

    • Zoek het serienummer of labelnummer per toestel
    • Voeg elk toestel toe aan de lijst
    • Selecteer het defecttype (technisch of cosmetisch)
    • Geef een korte omschrijving van het probleem

    Herhaal dit voor elk toestel dat je wil aanmelden.

    Voorbereiding voor ophaling

    Icoon_ Gebruiksklaar bij levering

    Leg alle toestellen klaar in hun laptophoes (verplicht voor bescherming tijdens transport)

    Icoon_ Gebruiksklaar bij levering

    Adapters en pennen worden enkel meegenomen als ze ook defect zijn.

    Icoon_ Gebruiksklaar bij levering

    Heb je vragen of ondersteuning nodig? Contacteer ons via ictsupport@signpost.eu. We helpen je graag verder!

    Bekijk de instructievideo

    Bekijk hoe eenvoudig het is om een bulk-aanmelding uit te voeren met behulp van onze demo in M4S.