BULK aanmeldingen
Vlot en efficiënt: meerdere toestellen tegelijk aanmelden voor niet-dringende herstellingen via M4S
Met deze bulkaanmelding verlicht je jouw werk als ICT-verantwoordelijke aanzienlijk. Geen apart ticket per toestel, maar één gestroomlijnd proces. Ideaal voor grotere aantallen toestellen met niet-dringende problemen (bv. schade opgemerkt bij inlevermomenten, tijdens vakantieperiodes of einde schooljaar).
Een duidelijke instructievideo helpt je stap voor stap doorheen het proces.

Waarom bulk aanmeldingen?

Tijdsbesparing
Meld tientallen toestellen aan in één vlotte sessie

Overzichtelijk
Eén retour- en ophaalmoment voor alle toestellen

Efficiëntie
Minder opvolgwerk, duidelijke facturatie

Ideaal voor zomerplanning
Herstellingen voor volgend schooljaar zijn tijdig terug
Zo werkt het:

STAP 1: start een bulkaanmelding in M4S
Ga naar het tabblad ‘Incidenten’- Klik rechtsboven op ‘In bulk aanmelden’
- Enkel voor niet-dringende herstellingen (toestellen functioneren deels of zijn cosmetisch beschadigd)

STAP 2: plan ophaal- en retourmomenten
- Kies een ophaaldatum en een retourdatum
- Laat voldoende tijd tussen beide momenten (enkele weken)

STAP 3: duid de ophaallocatie aan
- Selecteer de schoollocatie
- Geef aan wie de contactpersoon is op die dag
Dit zorgt voor een vlotte ophaling zonder verwarring.

STAP 4: Vul facturatiegegevens in
- Selecteer de facturatiegegevens van de school
- Voeg eventueel een referentie of bestelnummer toe

STAP 5: voeg toestellen en defecten toe
- Zoek het serienummer of labelnummer per toestel
- Voeg elk toestel toe aan de lijst
- Selecteer het defecttype (technisch of cosmetisch)
- Geef een korte omschrijving van het probleem
Herhaal dit voor elk toestel dat je wil aanmelden.
Voorbereiding voor ophaling

Leg alle toestellen klaar in hun laptophoes (verplicht voor bescherming tijdens transport)

Adapters en pennen worden enkel meegenomen als ze ook defect zijn.

Heb je vragen of ondersteuning nodig? Contacteer ons via ictsupport@signpost.eu. We helpen je graag verder!